@Artur Fotka jak to aktualnie jest rozwiązane:) przerobione na wentyl i 8 atm nabite
powietrza premium oczywiście bo azotu nie miałem
IMG_20240325_171434.jpg
[LC4 620] Zanik iskry
-
-
@Artur Witam, niestety problem powrócił, dziś podczas przejażdżki motor zgasł niestety znów zanik iskry
-
@Artur regulator napięcia miałeś podpięty ? zobacz w czasie kopania czy jest napięcie między między 3 i 4 pinem generatora
-
@krokodyl Witam tak cały czas miałem podpięty regulator i on ładował akumulator.
Początkowo myślałem może kostka połączeniowa się poluzował lub wypięła, bo
normalnie jechałem i ktm zgasł sam
.
Między pinem 3 czyli od gaszenia a 4 masa statora mam napięcie zmienne około 25V -50v podczas kopania -
@Artur mam cyfrowy prawie skończony jutro zrobię testy i jako pierwszy przetestujesz to ma prostą krzywą przyspieszacza na razie 4 stopniową zawsze to lepiej jak 2 stopniowa czyli taka jak jest w oryginale -jutro dam znać co wyszło po 2 godzinach ciągłej pracy zapłonu
-
@krokodyl Super, czekam na info.
Tylko teraz rozkminiam, co się stało generator chodził bezproblemowo. Syn testował jeździ uczy się i nic zero problemów palił nie gasł, do dziś no sam nie wiem w airboxie zamontowany był na stałe nie latał nie było wilgoci, może przyczyna wibracji wstrząsów?
Sprawdziłem na zapłonie cdi dc moto pali, więc impulsator ok ,ładowanie też działa.
Jutro sprawdzę jeszcze napięcie ze statora co idzie na generator i regulator napięcia, nie pamiętam jakie tam powinno być 30V zmienne ? -
@Artur Witam, na wolnych obrotach odłączony regulator na przewodach ze statora czyli żółty i niebieski jest napięcie około 25 v zmienne czy to jest prawidłowe? Tak myślę może coś nie tak ze statorem i nie zasila tej przetwornicy zapłonu odpowiednim napięciem?
-
@Artur czyli motocykl pracuje bez regulatora w sensie z odpiętym regulatorem ?
-
@krokodyl Witam, nie chodzi podpiąłem zwykłym cdi ac, żeby zobaczyć czy impulsator jest ok i czy jest ładowanie oraz od razu sprawdziłem napięcie z statora na regulator jest około 25v napięcia zmiennego jak silnik chodzi na wolnych obrotach. Tylko nie wiem jakie jest prawidłowe napięcie zasilania tego modułu od Pana myślę że może coś ze statorem tym uzwojeniem zasilania jest nie ok
-
@Artur Mam pytanie jakie napięcie zmienne powinien podawać stator na regulator napięcia oraz
na generator zapłonu czyli pin 5 i 6, przewodami żółtym i niebieskim gdy silnik pracuje
na wolnych obrotach?